Web Content Viewer
Администрация
Община Роман цели внедряване на ефективни мерки в администрацията за придобиване на капацитет за работа в новите икономически и социални условия. Предстоят нови предизвикателства, свързани с въвеждане на нови практики и инструменти и подобряване на съществуващите. При изпълнение на своята дейност, общинска администрация в Община Роман се ръководи от следните принципи:
• отговорност към проблемите на общината и нейните граждани;
• спазване на закона и зачитане на морала;
• ефективно административно обслужване на гражданите, физическите и юридически лица.
Общината цели да повиши качеството на административното и информационно обслужване на гражданите и фирмите за постигане на:
• интегрираност, ефективност, коректност и повишаване приходите на общината.
• максимална ефективност на провежданите действия и проекти;
• диалог с гражданите;
• прозрачност при управлението и разпореждането с общинско имущество и средства;
Община Роман има комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса, разработване на планови документи, управление на общината – структура и управление на човешките ресурси, управление на проекти, финансирани със средства от ЕС, подобряване на общинския капацитет за предоставяне на публични услуги и др.