Дата на публикуване:
09.09.2020
Последна актуализация:
24.03.2022
ЕЛЕКТРОННИ ДОКУМЕНТИ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ ЧРЕЗ:
• Системата за сигурно електронно връчване [ https://edelivery.egov.bg/ ]
• Електронна поща roman@roman.bg
Ред за подаване на предложения сигнали и жалби се осъществява чрез подаване на заявление, което може да бъде писмено или устно.
(1). Писмените предложения, сигнали и жалби се подават в Деловодството на Община Роман и се регистрират в деловодно-информационната система на Общината по определения ред.
(2) . За писмени предложения, сигнали и жалби се считат получени в Община Роман на посочената за кореспонденция електронната поща на Общината, когато са посочени всички данни на заявителя, съгласно точка 5.
(3) . Устните предложения, сигнали и жалби се приемат от служител в деловодството, който ги представя в писмена форма, регистрира ги в информационно-деловодната система и ги предоставя на Кмета на Община Роман за резолюция.
(4) . Когато предложенията, сигналите и жалбите са подадени по електронен път на официалния адрес на Община Роман, същите се разпечатват от определен служител и се регистрират в деловодната система. Регистрирането се извършва в първия работен ден след получаване на заявлението.
(5) . Заявленията за подаване на предложения, сигнали и жалби следва да съдържа следните данни:
1. трите имена, съответно наименованието и седалището на заявителя;
2. описание на предложението, сигнала или жалбата;
3. предпочитаната форма за получаване на отговор;
4. адрес за кореспонденция със заявителя, телефон, факс или е-mail.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа : по административен ред и по съдебен ред – Административен съд Враца, по отношение законосъобразността.
Полезни връзки: